12/4/15

Campionato galego da Milla

Os quilómetros semanais xa van a menos. Coruña-42 é o vindeiro domingo. Esta semana foron 67, con dúas sesións de series 2x4000 e 2x5000 (con Pili), a anterior, 75, e a de finais de marzo, 92. O domingo non fixen a tirada que tocaba pois participei no

Campionato Galego de Milla de Veteráns en Sada

Teño dito moitas veces que non sei como se corre unha milla. Ben é certo que tampouco adestro velocidade. Tocoume saír no grupo de máis de 45 anos. Nos primeiros cincuenta metros as posición xa están marcadas. Non me pasará ninguén. Convénzome de que fixen boa saída, nin moi rápido nin moi lento. Os grupos de diante vánseme marchando ata os cincocentos primeiros metros. Desde entón vou achegándome aos atletas que me preceden. Antes da rotonda que marca a metade da proba, adianto a un, e ao saír dela estou con presidente do club. Por ser quen é, dígolle que se me pegue ata que faga o sprint. Dame ánimo para que tire. De aí a meta: a fume de carozo. Creo que vou subindo o ritmo mesmo nos derradeiros metros. Vou pendente de Fernando para entrar con el.



Resultados: 5.30´´. Non é boa marca pero fixen 3º da categoría.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Grazas por deixarme a túa opinión